ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနတဲ့ ယာဥ္လိုင္းတခုရဲ႕ ပိုင္ရွင္ဟာ သူပိုင္ဆိုင္တဲ့ ယာဥ္လိုင္းမွာ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ အလုပ္ခန္႔ထားဖို႔ ဆိုတဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းကို ၿပီးခဲ့တဲ့ ဧၿပီလ ေနာက္ဆံုးပတ္မွာ စတင္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္လိုက္ပါတယ္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ ေျပးဆြဲေနတဲ့ ယာဥ္လိုင္းေပါင္း ၄၀ဝ ဝန္းက်င္က ပိုင္ရွင္ေပါင္း မ်ားစြာထဲကမွ စြန္႔ဦးတီထြင္ လိုက္တဲ့ မွတ္တိုင္တခု လို႔ ေျပာရမွာပါ။
လက္ရွိမွာ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ၁၃ ဦးကို အလုပ္ခန္႔ထားတဲ့ သူ႔ယာဥ္လိုင္းဟာ အမ်ား ျပည္သူ အတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဝန္ေဆာင္မႈေတြ ေပးႏိုင္ဖို႔ ရည္ရြယ္ထားတဲ့ အေၾကာင္း မ.ထ.သ ၄၈ အထူး ယာဥ္ပိုင္ရွင္ ကိုတ႐ုတ္ေလးက ေျပာပါတယ္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန လူထုအတြက္ ဝန္ေဆာင္မႈ ေကာင္းေကာင္းေပးႏိုင္တဲ့ ၿမိဳ႕တြင္း သယ္ယူပို႔ေဆာင္ေရး စနစ္တခု လိုအပ္လာတယ္ လို႔ သူစဥ္းစားမိတဲ့ အခ်ိန္မွာ သူပိုင္ဆိုင္တဲ့ ယာဥ္ ၁၃ စီးကို ေလေအးေပးစက္ ပါဝင္ၿပီး အထူးကား ပီသတဲ့ ကားေတြ အျဖစ္ စတင္ ေျပးဆြဲခဲ့ရာက အခုလို အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ခန္႔ထားမယ့္ စိတ္ကူးကို ရခဲ့တာပါ။
“အဲဒီမွာ ခ်ိဳခ်ိဳသာသာေျပာဆိုတဲ့ ယာဥ္လုပ္သားေတြ လိုအပ္လာတယ္၊ က်ေနာ္ စဥ္းစားတယ္။ အမ်ိဳးသမီးဆို ပိုအဆင္ေျပမယ္ လို႔၊ စကားေျပာတာ မမာဘူး၊ စိတ္ေနစိတ္ထားခ်င္းလည္း ကြာတယ္” လို႔ ကိုတ႐ုတ္ေလးက သူ႔ ယူဆခ်က္ကို ေျပာျပပါတယ္။
အနည္းငယ္ ပြေယာင္းေယာင္းျဖစ္ေနတဲ့ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ဝတ္စံုကို သြယ္လ်လ် ခႏၶာကိုယ္မွာ က်က်နနဝတ္ဆင္ထားၿပီး တက္ႂကြ လန္းဆန္းေနတဲ့ အၿပံဳးေတြနဲ႔ အတူ ခရီးသည္ေတြကို ဝန္ေဆာင္မႈေပးေနတဲ့ မၿဖိဳးအိေဝဟာ ဒီယာဥ္လိုင္းရဲ႕ ပထမဆံုး အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ျဖစ္လာပါတယ္။
တေန႔မွာေတာ့ သမီးေလး ၂ ေယာက္ရဲ႕ မိခင္လည္းျဖစ္တဲ့ သူ႔ဆီကို မိတ္ေဆြ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တေယာက္က “မိန္းကေလး စပယ္ယာေတြ ေခၚေနတယ္” ဆိုတဲ့ သတင္းစကားကို ယူလာေပးပါတယ္။
“အဲဒါနဲ႔ သူေဌးဆီကို ဖုန္းဆက္လိုက္တယ္၊ စပယ္ယာလိုရင္ ေခၚပါဆိုၿပီး ေျပာေတာ့ ေအး နင္မပူနဲ႔လို႔ ေျပာတယ္၊ ေနာက္ေန႔က်ေတာ့ အလုပ္ သြားေလွ်ာက္ၿပီး ခန္႔တာနဲ႔ အိမ္မွာရွိတဲ့ ဝတ္စံုေတြ ဝတ္ၿပီး အလုပ္ သြားေတာ့တာပဲ” လို႔ ၄၈ အထူးကား ယာဥ္ေမာင္း တဦးျဖစ္တဲ့ ခင္ပြန္းျဖစ္သူရဲ႕ ဝတ္စံုကို ဝတ္ဆင္ထားတဲ့ သူက ဆိုပါတယ္။
ဒီအလုပ္က သူ႔အတြက္ ပထမဆံုး လုပ္ဖူးတဲ့ အလုပ္ျဖစ္ေပမယ့္ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔အတူ မၾကာခဏ ဆိုသလို လိုက္ဖူး တာ မို႔ အလုပ္ရဲ႕ သေဘာတရားကို ႀကိဳတင္ နားလည္ထားတာက သူ႔အတြက္ေတာ့ အားသာခ်က္လို႔ ေျပာရမွာပါ။
“လုပ္ရတာ ေပ်ာ္တယ္၊ အမ်ိဳးသားနဲ႔က အရင္ကဆို မေတြ႔ရဘူး၊ သူက ကားမွာ အိပ္တာမ်ားတယ္၊ အခုက်ေတာ့ လမ္းသြားေနရင္း သူနဲ႔ကိုယ္နဲ႔ ေတြ႔ရတယ္” လို႔ သူက ရယ္ရယ္ေမာေမာ စကားဆိုပါတယ္။
မူႀကိဳ တက္ေတာ့မယ့္ သမီးအငယ္ေလးနဲ႔ ေမရီ ခ်က္ပ္မင္း ဆြံ႔အနားမၾကား ေက်ာင္းမွာ ဒုတိယတန္း တက္ေနတဲ့ သမီးအႀကီးေလး ကိုေတာ့ အခေၾကးေငြယူၿပီး ထိန္းေပးတဲ့ ကေလးထိန္းအိမ္မွာ ထားခဲ့ရတယ္။ ကေလးထိန္းက ေက်ာင္းႀကိဳ၊ ေက်ာင္းပို႔ လုပ္ေပး တာ၊ ကေလးေတြရဲ႕ တကိုယ္ေရ သန္႔ရွင္းေရး လုပ္ေပးတာ၊ ကေလးေတြကို အစားအစာ ေကြ်းတာ ဆိုတဲ့ တာဝန္ေတြကို ယူေပးပါတယ္။
မနက္ ၅ နာရီ မတိုင္ခင္က အလုပ္ခြင္ စဝင္ရၿပီး ညဘက္မွာ ကားဆြဲရတဲ့ အေျခအေနေပၚ မူတည္ၿပီး ည ၁၀ နာရီ ေနာက္ပိုင္းမွ အိမ္ျပန္ေရာက္ေလ့ ရွိလို႔ တေန႔ကို ၁၅ နာရီေလာက္ အလုပ္လုပ္ရပါတယ္။
“အရင္ကေတာ့ ေယာက္်ားရဲ႕ ဝင္ေငြပဲရွိတယ္၊ သူကားပ်က္တဲ့ေန႔ဆို ဝင္ေငြနည္းတယ္၊ အခုေတာ့သူကား ပ်က္ရင္ ညီမဝင္ေငြ ရွိတယ္၊ ညီမကားပ်က္ေတာ့ သူ႔ဝင္ေငြ နဲ႔ေပါ့” လို႔ မၿဖိဳးအိေဝက တည္ၿငိမ္တဲ့ အမူအရာနဲ႔ စကားဆိုပါတယ္။
အမ်ိဳးသား ယာဥ္လုပ္သားေတြနဲ႔ တန္းတူ အလုပ္လုပ္ရေပမယ့္ သူ႔အတြက္ အခက္အခဲ မရွိဘူးလို႔လည္း ေျပာပါတယ္။
မၿဖိဳးအိေဝရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ျဖစ္တဲ့ ၄၈ ယာဥ္ေမာင္း တဦးက “က်ေနာ္ေတာ့ သူ႔ကိုေတာ္ေတာ္ အံ့ဩတယ္၊ ေတာ္ေတာ္ အလုပ္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ ေကာင္မေလး၊ ေယာက္်ားေလးေတြနဲ႔ တန္းတူ လုပ္ေနတာ မလြယ္ဘူး” လို႔ ခ်ီးက်ဴး စကားဆိုပါတယ္။
ဒီလို ငယ္ရြယ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ အမ်ိဳးသားေတြနဲ႔ ယာဥ္ေနာက္လိုက္အျဖစ္ တန္းတူ လုပ္ကိုင္လာတာကို သေဘာက်တဲ့ အေၾကာင္း အသက္ ၆၀ ဝန္းက်င္ရွိတဲ့ ဝါရင့္ ယာဥ္ေမာင္းႀကီး တဦးကလည္း ေျပာပါတယ္။
“ပထမ အမ်ိဳးသမီး စပယ္ယာေတြဆိုေတာ့ ခရီးသည္ေတြ ကလည္း အမ္းတန္းတန္းေပါ့၊ လူငယ္လူရြယ္ေတြ ဒီလို လုပ္တာေကာင္း တယ္၊ လူအမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ ေတြ႔ရေတာ့ ဗဟုသုတလည္း ရတယ္၊ လူေတြ အေၾကာင္းလည္း မ်ားမ်ား သိရတာေပါ့” လို႔ အသက္ ၁၈ ႏွစ္ အရြယ္ေလာက္ကတည္းက ယာဥ္ေမာင္းလုပ္လာတဲ့ သူက ဆိုပါတယ္။
အရင္ ဆယ္စုႏွစ္ တခုေက်ာ္က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ခရီးသြား ယာဥ္လိုင္းေတြမွာ အခုလိုပဲ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ခန္႔ထားခဲ့ဖူးတာ ရွိတယ္လို႔လည္း ၀ါရင့္ ယာဥ္ေမာင္းႀကီးက ေျပာပါတယ္။
“အကႌ်အျဖဴ ခါးတိုနဲ႔ စကတ္အတို အျပာ ဝတ္ၾကတယ္၊ ေနာက္က်ေတာ့ အဲဒီတုန္းက အဆိုေတာ္ ပန္းတေနာ္ စိုးသိမ္းက မိန္းကေလး စပယ္ယာေတြ ခါးေပၚတာကို သီခ်င္းလုပ္ ဆိုေတာ့ ေနာက္ပိုင္းမွာ ျပန္သံုးသပ္တယ္နဲ႔ တူပါတယ္၊ အမ်ိဳးသမီး စပယ္ယာ ေတြ မခန္႔ေတာ့ဘူး”လို႔ သူက ရွင္းျပပါတယ္။
မၿဖိဳးအိေဝလိုပဲ ေနာက္ထပ္ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္အလုပ္ကို ေရြးခ်ယ္ခဲ့တဲ့ မနီနီစိုးကေတာ့ ဒီအလုပ္မတိုင္ခင္ အထည္ခ်ဳပ္ စက္႐ံု တခုမွာ စက္ႀကီး ပန္းထိုး အလုပ္သမ တဦးအျဖစ္ ၆ ႏွစ္ၾကာ လုပ္ကိုင္ ခဲ့ပါတယ္။
“ဒီအလုပ္က ထူးထူးဆန္းဆန္းမို႔ လုပ္ခ်င္တာ။ ရပ္ကြက္ထဲက ကားေမာင္းတဲ့အစ္ကိုႀကီးက အလုပ္ေခၚေနတယ္ဆိုၿပီး ေျပာလို႔ သြား ေလွ်ာက္ေတာ့ တခါတည္း အဆင္ေျပတယ္၊ ေယာက္်ားေလးေတြက ညီမတို႔ အလုပ္ သြားေလွ်ာက္ေတာ့ အံ့ဩေနၾကတာေပါ့” လို႔ မနီနီစိုးက ေျပာပါတယ္။
အမ်ိဳးသားေတြနဲ႔ တန္းတူ ရင္ေပါင္တန္းၿပီး လုပ္ရတဲ့ အလုပ္ျဖစ္လို႔ အလုပ္ မဝင္ခင္မွာ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ လုပ္ႏိုင္ပါ့မလား ဆိုတဲ့ စိုးရိမ္စိတ္ေလး ဝင္မိတယ္လို႔ သူက ဖြင့္ဟ ေျပာလာပါတယ္။
အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြဟာ ပိုက္ဆံေကာက္ခံတဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္ယူရၿပီး အမ်ိဳးသား ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ေတြကေတာ့ မွတ္တိုင္ေတြမွာ ခရီးသည္ ေအာ္ေခၚရတဲ့ အလုပ္ကို တာဝန္ယူရတဲ့ အတြက္ အမ်ိဳးသားေတြထက္ စာရင္ အလုပ္ သက္သာ တယ္ လို႔ မနီနီစိုးက ေျပာပါတယ္။
“ညေနဆို ကားအရမ္းက်ပ္တယ္ေလ၊ ပိုက္ဆံ စံုေအာင္ေကာက္ႏိုင္ပါ့မလား ေပါ့၊ ေနာက္ၿပီး အလုပ္က မနက္အေစာႀကီး ထရတယ္၊ ညဆိုရင္လည္း ၁၀ နာရီ၊ ၁၁ နာရီမွ အိမ္ျပန္ ေရာက္တယ္၊ အခ်ိန္ အရမ္းေပးရတယ္၊ ခံႏိုင္ရည္ရွိပါ့မလားလို႔ ေတြးမိတယ္၊ ေတာ္ ေသးတယ္၊ လုပ္ႏိုင္သြားလို႔” ဆိုၿပီး သူက ဆက္ေျပာတယ္။
သူ အလုပ္ဝင္စမွာ ခရီးသည္ေတြရဲ႕ ေအာ္ေငါက္ ေျပာဆိုတာ ခံရဖူးေပမယ့္ မိန္းကေလးဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ ရွက္ရြံ႕တဲ့ စိတ္ေၾကာင့္ ျပန္မေျပာရဲခဲ့တာလည္း ႀကံဳခဲ့ရပါတယ္ တဲ့။ မိန္းကေလး ယာဥ္ေနာက္လိုက္မို႔ ကားခမေပးဘဲ စီးသြားတာေတြလည္း ႀကံဳခဲ့ရေပမယ့္ ေနာက္ရက္ေတြ မွာေတာ့ အဆင္ေျပသြားတယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။
အလုပ္ခြင္မွာ အမ်ိဳးသမီးျဖစ္ေနတဲ့ အတြက္ ရပိုင္ခြင့္ကို ေလွ်ာ့ေပးခံရတာမ်ိဳး မရွိပါဘူး။ အထည္ ခ်ဳပ္စက္႐ံုမွာ လုပ္လို႔ရတဲ့ ဝင္ေငြထက္ အနည္းငယ္သာ ပိုမ်ားၿပီး တေနကုန္ အခ်ိန္ေပးရတဲ့အလုပ္ ျဖစ္ေပမယ့္ ဒီအလုပ္ကို မနီနီစိုးက ပိုႏွစ္သက္ပါတယ္။ ဒီအလုပ္ မွာပဲ ခံႏိုင္ရည္ ရွိသေလာက္၊ လုပ္ႏိုင္သေလာက္ ဆက္လုပ္သြား မယ္လို႔ သူက ေျပာျပတယ္။
“ဒီမွာက ရာခိုင္ႏႈန္းနဲ႔ ရတယ္၊ တရက္ကို အနည္းဆံုး ၅ ေထာင္ေလာက္ ရတယ္၊ အထည္ခ်ဳပ္မွာက တလကို ၁ သိန္း ၃ ေသာင္း ေလာက္ရတယ္၊ သိပ္ေတာ့ မကြာဘူး၊ ဒါေပမယ့္ ထိုင္ရတာ ေညာင္းေနၿပီ၊ မလုပ္ခ်င္ေတာ့ဘူး၊ လုပ္ခဲ့တာလည္း ၾကာၿပီ ဆိုေတာ့ ေလ” လို႔ သူက ႏိႈင္းယွဥ္ျပပါတယ္။
အသက္ ၆၅ ႏွစ္အရြယ္ အဘြား ေဒၚသီတာက “ဒီေန႔ ၿမိဳ႕ထဲသြားေတာ့ ကားတစီးေပၚမွာ မိန္းကေလး စပယ္ယာေတြ ေတြ႔ခဲ့တယ္၊ အဘြားကို လဲက်မွာစိုးလို႔ ေသေသခ်ာခ်ာ တြဲေခၚေပးတယ္၊ ကေလးမေလး ငယ္ငယ္ေလး လုပ္ေနတာ သေဘာက်ဖို႔ ေကာင္း တယ္” လို႔ တအံ့တဩ ေျပာပါတယ္။
လိုင္းကားစီးတိုင္း ျမင္ေနက် အမ်ိဳးသား ယာဥ္ ေနာက္လိုက္ေနရာမွာ အမ်ိဳးသမီးေတြ ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးေနတာ ျမင္ရေတာ့ ခရီး သည္ ေတြရဲ႕ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြက ၿပံဳးတံု႔တံု႔ျဖစ္ၿပီး ရင္းႏွီးဟန္ ျဖစ္ေနတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။
“အစတုန္းက ပိုက္ဆံသြားေကာက္ေတာ့ ခရီးသည္ေတြက အံ့ဩသြားတာ၊ ကိုယ့္ကို ေပးရမယ္ ဆိုတာ မသိဘူးေလ၊ ေယာက္်ားေလး စပယ္ယာကိုပဲ ေပးသြားၾကတာ ရွိတယ္၊ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေျပာင္သလို ေနာက္သလို လုပ္ခ်င္တယ္၊ အလုပ္ လုပ္ရတာေတာ့ မရွက္ပါဘူး၊ ေမာင္း/ေရာင္းေတြနဲ႔လည္း မိသားစုေတြလိုပဲ ဆိုေတာ့ အဆင္ေျပတယ္” လို႔ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တဦးျဖစ္တဲ့ အသက္ ၃၉ ႏွစ္ အရြယ္ မေဆြဇင္ျမင့္က ဆိုပါတယ္။
မိန္းကေလး ပီပီသသ၊ ႏြဲ႕ႏြဲ႕ေႏွာင္းေႏွာင္း အမူအရာနဲ႔ သူက ဘဝမွာ ဒီလို ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တေယာက္ လုပ္ရမယ္ ဆိုတာမ်ိဳး တခါမွ မေတြးမိဘူး လို႔ ရွက္ေနတဲ့ အမူအရာနဲ႔ စကားဆိုပါတယ္။
“တခ်ိဳ႕က စပယ္ယာ လုပ္ေနတယ္ ဆိုေတာ့ နင္ လုပ္ႏိုင္လို႔လား လို႔ ေမးၾကတယ္၊ အရင္က ဘာ အလုပ္မွ မလုပ္ခဲ့ဘူး၊ အခုက်ေတာ့ တဖက္တလမ္းက ဝင္ေငြရေအာင္ မိန္းကေလး စပယ္ယာေတြေခၚတယ္ ဆိုတာနဲ႔ လုပ္ၾကည့္ခ်င္လို႔ပါ၊ မလုပ္ခင္တုန္းက နည္းနည္း စိုးရိမ္ေပမယ့္ အဆင္ေျပေအာင္ေတာ့ ဆက္ဆံေျပာ ဆိုပါတယ္” လို႔ ကေလး ၃ ဦးရဲ႕ မိခင္လည္းျဖစ္တဲ့ မေဆြဇင္ျမင့္က ေျပာပါတယ္။
သူ႔ရဲ႕ အမ်ိဳးသားကလည္း ၄၈ အထူးယာဥ္လိုင္း ယာဥ္ေမာင္းတဦး ျဖစ္ပါတယ္။ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ အျဖစ္ ေလွ်ာက္ၾက တဲ့ မိန္းကေလး အမ်ားစုကလည္း ယာဥ္ေမာင္း၊ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြရဲ႕ ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္း ေတြပါပဲ။
ဒီလို အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ေတြကို ခန္႔ထားတာဟာ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ ရွားပါးမႈ ျပႆနာကိုလည္း ေျဖရွင္းႏိုင္သလို တေန႔တာ ဝင္ေငြ အမွန္ကို ရႏိုင္ၿပီး ခရီးသည္ေတြ ကိုလည္း ယဥ္ေက်းတဲ့ ေျပာဆိုဆက္ဆံမႈ ေတြနဲ႔ ဝန္ေဆာင္ေပး ႏိုင္တယ္။ ယာဥ္စီးခပိုေတာင္းလို႔ ခရီးသည္ေတြ စိတ္ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရတာ မရွိေတာ့ဘူး ဆိုတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈေတြ ရလာတဲ့အေၾကာင္း ၄၈ အထူး ယာဥ္လိုင္းပိုင္ရွင္ ကိုတ႐ုတ္ေလးက ရွင္းျပပါတယ္။
“အမ်ိဳးသမီးဆိုေတာ့ ယာဥ္စီးခ ပိုေတာင္းတာ၊ ခရီးသည္ေတြကို ေအာ္တာ၊ မေခ်မငံ ဆက္ဆံတာ မရွိေတာ့ဘူး၊ ၿပီးေတာ့ တေန႔တာ ဝင္ေငြအမွန္ကို ေဖာ္ျပႏိုင္တယ္၊ ဝင္ေငြနည္းတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြ အတြက္လည္း ဒီအလုပ္က အဆင္ေျပမယ္” လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေျပးဆြဲေနတဲ့ အျခားယာဥ္လိုင္း ပိုင္ရွင္ေတြဟာ သူ႔ရဲ႕စြန္႔ဦး လုပ္ေဆာင္မႈကို ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကၿပီး ဒီလို အစီအစဥ္ မ်ိဳး အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခ်င္ေနသူေတြလည္း ရွိတယ္လို႔ သူက ဆိုပါတယ္။
“က်ေနာ္ကေတာ့ ေအာင္ျမင္ေအာင္ လုပ္သြားမယ္၊ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ အတြက္လည္း ရပ္တည္ႏိုင္တဲ့ ဝင္ေငြရေအာင္ လုပ္ေပးမယ္၊ ဒီထက္ ပိုေအာင္ျမင္ေအာင္ လုပ္သြားမယ္၊ ေနာက္ထပ္လည္း အမ်ိဳးသမီး စပယ္ယာေတြ ထပ္ခန္႔သြားဖို႔ ရွိတယ္” လို႔ ကိုတ႐ုတ္ေလးက ေျပာပါတယ္။
လိုင္းကားကို အားကိုးေနရတဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန လူထု ေန႔စဥ္ ရင္ဆိုင္ေနရတဲ့ ယာဥ္လုပ္သားေတြရဲ႕ ေျပာဆို ဆက္ဆံမႈေတြ၊ ခရီးသည္ နဲ႔ ယာဥ္ေနာက္လိုက္အၾကား ဆက္ဆံေရး မေျပလည္မႈေတြကို သူ႔ရဲ႕ အစီအစဥ္သစ္က ေျဖရွင္းေပးႏိုင္ဖို႔ သူႀကိဳးစားသြားမယ္ လို႔ ဆိုပါတယ္။
သူပိုင္ဆိုင္တဲ့ ယာဥ္လိုင္းမွာ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြကို ခန္႔ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးတဲ့အခါမွာ ကနဦး အစမ္းခန္႔ ကာလ အရင္ သတ္မွတ္ ပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြ လက္ခံႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ အေျခအေနျဖစ္လာေတာ့မွ အၿမဲခန္႔ အျဖစ္နဲ႔ လုပ္ငန္းေတြ လည္ပတ္ ခဲ့ တာ အခုဆိုရင္ ၁ လ နီးပါး ရွိလာၿပီ ျဖစ္ပါတယ္။
အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ တေယာက္အျဖစ္ အလုပ္ခန္႔ဖို႔အတြက္ ပညာအရည္အခ်င္း သတ္မွတ္ထားတာမ်ိဳး မရွိဘဲ အလုပ္ခြင္ ဝင္ရမယ့္ ေနရာနဲ႔ နီးတဲ့ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ေနသူေတြကို ဦးစားေပးတယ္လို႔ သူက ေျပာပါတယ္။
သူ႔ရဲ႕ အထူးကားဟာ ခရီးသည္ကို ထိုင္ခံုျပည့္သာ တင္ေလ့ရွိၿပီး ခရီးစဥ္ တေလွ်ာက္လံုး ေလေအးေပးစက္ ဖြင့္ထားတာ ျဖစ္ေလ ေတာ့ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ အတြက္ သက္ေသာင့္သက္သာ လုပ္ကိုင္ႏိုင္ၾကပါတယ္။
ဆက္ဆံေရး ေျပျပစ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြေၾကာင့္ ခရီးသြားေတြလည္း စိတ္ခ်မ္းသာမယ္၊ အမ်ိဳးသမီး အလုပ္ အကိုင္ အခြင့္အလမ္းတခုလည္း ေပၚလာမယ္၊ ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြလည္း ဝင္ေငြ အတိအက် ရႏိုင္မယ္ ဆိုတဲ့ အက်ိဳးဆက္ေတြေၾကာင့္ အမ်ိဳးသမီး ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြ ခန္႔ထားေရး အစီအစဥ္ဟာ တျခား ယာဥ္ပိုင္ရွင္ေတြၾကားမွာ ပိုၿပီး က်ယ္ျပန္႔လာမလား ဆိုတာေတာ့ ေစာင့္ၾကည့္ရဦးမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ။
0 မွတ္ခ်က္ေပးရန္:
Post a Comment